miercuri, 1 septembrie 2010

pin negru banatean



3 comentarii:

Simple' Sergio spunea...

Salut andrei !
Si eu particip la uphill.Si mi-ar face placere sa facem cunostinta si sa ne intalnim,s-ar putea sa trec prin campina.
Daca esti dispus impartim cazarea am vazut ca e cam scump in sinaia,iar eu nu am nimic stabilit in legatura cu cazarea.
contacteaza-ma te rog la 0747070905 sa vorbim mai multe, maine plec si pe net nu voi mai fi disponibil.Totusi adresa mea de email este comrace93@yahoo.com

luchici spunea...

Din cauza unor probleme administrative ne-am mutat la http://luteam.blogspot.com/ . Daca vreti sa continuam colaborarea va rog sa modificati adresa din blogroll, in caz contrariu va rog sa ma anuntati. Va multumesc!

Cosmin Andrei spunea...

cred ca mai bine nu. voi adauga blogul in lista atunci cand voi avea rabdare chiar sa fac un blogroll cu suficiente bloguri interesante :)

Lista mea de bloguri