luni, 25 octombrie 2010

Da-i volum!



Personaje: Soferul de maxi-taxi, dispecerul, pretena dispecerului.
Cadru: Scaunul soferului si bancheta din fata ale unui maxi-taxi ce se retragea catre serviceul din Campina.

Soferul: - Frate, ce mi ti l-am facut pe Georgica ala pe program, acu' 2 saptamani. Venea fraieru' in statie la peco si zicea ca-i smecher si pleaca el la 7 minute. Da' frate, nu stie, nu stie, ma, eu plecam pe program - doar ma respect, ce naiba?! - si tot ti-l faceam, prostu' daca lua 2-3 clienti.
Dispeceru': - Lasa, frate, ca aia a fost in prima zi, atunci. Dup-aia l-am bagat si pe el in sedinta si l-am invatat cum se face treaba pe program dar l-am mutat, pan' la urma, pe prost pe Pietriceaua.
S: - Sa mori tu?! (rade infundat) Pleaca fraieru' la cursa la 5:20 dimineata ?! (rade un pic mai tare) De ce, frate?!
D: - Pai ma sunau clientii frate, de-aia cu abonament, ca cica e discoteca la ala in masina. Gutza, Salam, alea... la blana...
S: - Pai da, ma, dar nu era regulamentul ala ca cica nu avem voie cu manele in masina?
D: - Frate, in regulament scrie clar: ai voie doar sa pui radio si nu jeguri de-alea pirat...
Ea sta intre ei, rade incet dar tace.
S: - Lasa, tovarase, ca le-am facut eu una unor bosorogi la Sinaia in Gara... Era un mos care ma tot batea la cap sa plecam si era si jumatate si eu, ti-am zis, merg pe program si aveam plecarea la fara un sfert. Si caut, frate, pe-acolo un CD si gasesc unul de-ala de OeMVeu', de-ala cu slagare, ma! Si bag, frate, volum - "Drumuuriiile noastre toateee... ", belea frate, n-a mai zis mosu' nimic.
D (razand smechereste): - Si nu te-ai dus, frate, sa le iei si o cafeluta ceva de la automat, sa se simta oamenii bine, ca la terasa la Orizont ?! (rade zgomotos)
Ea(pe un ton mult mai coborat decat al lor): - Ar trebui sa bag si eu la mine la firma un regulament de-asta cu muzica. Da' pe astia ar trebui sa-i pun sa asculte numai muzica de-aia religioasa, de-a lui Becali...
S: - Ce, ma, tu la ce firma zici? ... Aaaa , tu esti la aia la Pompe Funebre, acu'...


Si care-i legatura cu poza asta?!
Pai e simplu, sambata ne-am plimat putin pe Braul lui Raducu, prin Bucegi. Cand am terminat coborarea am fost intampinati de rasaritul lunii. A urmat o plimbare pana la Campina cu un maxi-taxi ce ar fi trebuit sa mearga doar pana la Sinaia

Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri