marți, 26 august 2014

De ce?

Dintotdeauna, am avut o mica problema in a intelege cum vine treaba asta cu legarea donatiilor de o activitate care are ceva - ceva intens, ceva greu, ceva dezirabil, ceva...

Vad oameni care merg cu masina pana in Mongolia intr-un rally si ii indeamna pe altii sa doneze bani pentru o cauza sociala sau altii care se angajeaza sa alerge curse lungi si fac acelasi indemn. Dintr-un unghi privita (va asigur ca nu-i unicul pe care-l percep, de-asta si atitudinea nesigura din jurul subiectului ) , situatia mi se pare ca ar putea fi citita si sub forma asta:
Eu ma angajez la un chin, tu sa faci bine sa-l vezi! Si daca tot l-ai vazut si nu esti aici, alaturi, fa si tu ceva infinit mai usor si doneaza cativa bani pentru cauza asta!

E valid si unghiul asta ?

De trei ani, ajut la organizarea unui concurs de MTB, la noi, taxa se duce catre o organizatie care are grja de cativa copii autisti. Lucrurile aici sunt usor inversate, tu platesti, tu te chinui.

Numai ca - e un chin, chiar e?

Vad si nebunia asta cu galeata cu gheata...

Am pus intrebarea gresita - nu ma intereseaza daca tu crezi sau nu ca-i un chin ci ma intereseaza de ce nu poti face donatia pur si simplu ?
In definitiv, de ce ne trebuie ambalaje sclipitoare? de ce nu putem creste gradul de constientizare doar  prezentand direct si coerent subiectul ? si-acum cred ca nu ma mai refer strict la ce-am expus pana aici ... poate ma refer doar la noi, ca oameni, la viata
Tu ce crezi?





Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri